zaterdag 10 november 2018

Gefeliciteerd

Goedemiddag lieve bloggers,

Vandaag plaatste ik een kaart op het Kicoblog
Ik heb eerst de achtergrond met de techniek van de live workshop van Conny gedaan!
Daarna gestempeld met watervaste zwarte inkt en Plate 120
en ingekleurd met de Luminance potloden
Tekst is Plate 47
Na wat lijntjes met de Sakura Micronpen en wat transparante druppeltjes erop gedaan te hebben is mijn kaart klaar!



Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

zondag 4 november 2018

Ik gun je......


Vandaag heb ik deze kaart om te laten zien, ik heb hem gemaakt voor op het blog van KiCostamp



















Eerst heb ik een afdruk gemaakt met Plate 128
Deze met Liquid masking film ingekleurd, daarna de achtergrond met Distress Bundled Sage en Broken China gesponst ook in de zelfde kleur gestempeld uit de losse hand met de stempel van Plate 128
Na goed drogen de making film eraf gerold
en de klaprozen met de prismacolors ingekleurd
Het grasjes is van Plate 142 en de tekst van Plate 121
Daarna op de kaart gemat en er vat druppeltjes op gedaan met de Pearlpen van Viva Transparant

Ook zijn er met de Sharpe wat druppels op gespat


Dank je wel voor het langskomen!
Tot de volgende keer

Lieve groetjes Joke

dinsdag 14 augustus 2018

Dream of winter

Hallo lieve bloggers,

Vandaag heb ik een winters kaartje wat ik voor het Kiloblog heb gemaakt om te laten zien.
Begin met een kaartje van 10 cm x 14,4 cm.
Ben begonnen met Oxide refils Tumbled Glass - Stormy Sky een paar druppels op mijn craftsheet te doen en met mijn sprayflesje water erop sprayen en daar mijn kaart doorheen gehaald! Laat de inkt op je craftsheet zitten.
Drogen met de heattool, nu dep mede kaart er weer in niet wrijven! En weer drogen. Je herhaald deze stap tot je tevreden bent!



De sneeuwman heb ik gestempeld met de stempellineaal  en Archival Black (kijk op de lie workshop van Lizenka hoe dat moet)
Ook de bomen, plasje water, ijspegels en ijskristallen heb ik zo gedaan.
In plaats van te matten heb ik de randjes met Black Soot gesponst.


Hallo Lieve Bloggers,


Vandaag heb ik een winters kaartje om te laten zien. Deze heb ik geplaatst op het blog van kicistamp
Begin met een kaartje van 10 cm x 14,4 cm.
Ben begonnen met Oxide refils Tumbled Glass - Stormy Sky een paar druppels op mijn craftsheet te doen en met mijn sprayflesje water erop sprayen en daar mijn kaart doorheen gehaald! Laat de inkt op je craftsheet zitten.
Drogen met de heattool, nu dep mede kaart er weer in niet wrijven! En weer drogen. Je herhaald deze stap tot je tevreden bent!




De sneeuwman heb ik gestempeld met de stempellineaal  en Archival Black (kijk op de lie workshop van Lizenka hoe dat moet)
Ook de bomen, plasje water, ijspegels en ijskristallen heb ik zo gedaan.
In plaats van te matten heb ik de randjes met Black Soot gesponst.


Als laatste heb ik met Nuvo Christal drops het waterplasje en de ijspegels voorzien.

Distress Oxide:
Tumbled Glass
Stormy Sky
Black Soot

Plate:127 en 140



Dank je wel voor het langskomen
En tot de volgende keer
Kijk ook eens bij de andere designers van Kilostamp

Lieve groetjes Joke

zondag 5 augustus 2018

Metaal look

Hallo lieve bloggers,

Omdat vandaag een goede kennis jarig is heb ik deze kaart gemaakt.
Achtergrond is met een embossing folder van Action
Vogelkooitje en vogeltjes zijn van joy!Zwart papier ook!
Rondje is een Die namic snijmal
Tekst is van Crealies
 Cijfers van Marianne design en 
de Wax is van Coosa creatief



Korte uitleg, maar had niet meer nodig.

bedankt voor het kijken en tot de volgende keer

Lieve groetjes joke

donderdag 5 juli 2018

Happiness



Hallo lieve KiCo fans
Dit is mijn eerste blogpost hier, ik hoop dat er nog vele moge volgen.

Deze kaart is a6 formaat met daarop Paint On papier van 10x 14,4 cm!
Deze oplegkaart heb ik bewerkt met Distress Oxide inkt ( kleuren onderaan weergegeven) door deze op mijn  Craftsheet te zetten er dan water op te sprayen en je papier er dan doorheen halen, dan drogen en met wat is achtergebleven op je craftsheet kun je deze handeling herhalen tot jezelf tevreden bent( eventueel wat inkt erbij zetten)
Daarna kun je wat achtergrond stempeltjes erop stempelen met dezelfde kleuren.
Ook heb ik wat waterdruppels met mijn vingers erop laten vallen en afgedept met keukenrol.
Ik heb op een los restje papier de bloemen en bijtjes gestempeld en ingekleurd met Derwent Procolors diverse kleuren, kan met alle kleurmiddelen en kleuren!
En als laatste heb ik er de tekst opgedaan en de bloemen geschikt en alles in elkaar geplakt!
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!

Distress Oxide inkt kleuren: Frayed Burlap, Antique Linen en Vintage Photo

Tot de volgende keer.



                                                         





donderdag 28 juni 2018

Magic

Na lange tijd weer een kaartje op mijn blog!
Dit kaartje van 21x 10,5 cm dubbel vouwen en een oplegkaartje wit van 10x 14,4 cm en het Galaxykaartje van 9,5x 13,9 cm deze heb ik eerst met waterverf met een hoog pigment gekleurd deze eerst goed gedroogd, daaroverheen zwarte verf, je moet deze laag wel nat werken anders word het te zwart en zie je de kleuren er niet doorheen!
Dit kaartje heb ik met een sterretjesmal ( weet niet welk merk) uitgestanst.
De stempels heb ik met versmark gestempels en witte embossinpoeder erover en met de Heattool gesmolten! Ook heb ik er meteen maar een ATC bij gemaakt ( was toch aan het kliederen)
De stempels die ik hier gebruikt heb zijn:

En voor de ATC




Lieve groetjes Joke

donderdag 22 juni 2017

Gelatos

Hallo lieve blogvrienden!

Deze twee kaartjes heb ik gemaakt bij Annemieke in Handel met de Gelatos
Was superleuk om te doen en erg gezellig!
De stempel van de dromenvanger is van Carabelle studio de Crazy Birds zijn van Tim Holtz
Tekst is van Elke Verschoten en de onderste van Stampingback


                                                  Vogels ingekleurd met Faber Castell


Dank je wel voor je bezoek en tot de volgende keer!


woensdag 7 juni 2017

Boekje

Boekje gepimpt,

Bij Jolanda op de workshop hebben we een boekje gepimpt.
Ik heb met Distress Oxide gewerkt kleuren Faded jeans.-Worn lipstick en Walnut stain gewerkt, deze met Gesso, Texture Paste transparant bewerkt en diverse mask's nog wat kleine stempeltjes van Crealies met Versafine inkt, de Klaproos is van Penny Black.


Zoals je ziet zitten er ook wat snippers uit een boek op!
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

vrijdag 19 mei 2017

I'le stand by you

hallo lieve bloggers,

We zijn ondertussen weer bijna een jaartje verder, door van alles en nog wat is het er niet van gekomen om iets te posten!
Maar ik ben er weer!!


Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt!


 Malletje is van Ali, ook de tekst hierop.

Stempel is van Stampingback, tekst van Joy!


Bewerkt met Pan Pastel Mask's van Action en kleine stempeltjes van Creaties.

De olifanten zijn gedaan met de techniek Elegant Writher, deze techniek heb ik via Scrapheap!

Dank jullie wel voor het langskomen en een reactie stel ik zeer op prijs!!





woensdag 25 mei 2016

Sterke.........

Hallo lieve bloggers,

Lang geleden!!
Ik heb 2 sterkte kaartjes om te laten zien,
 Stempeltjes zijn van Action en ingekleurd met de Zig's.
De tekst heb ik overgenomen van een bestaande kaart!



Dank jullie wel voor je bezoekje, ik kijk uit naar jullie reactie!!
Tot de volgende keer! 

woensdag 2 maart 2016

Home is where the ocean is.

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat we gisteren hebben gemaakt op de workshop bij Tscrapuis 
Alles gekleurd met Pan Pastels stempels en malletjes van Joy! Crafts
Achtergrond met DDDomal




  





Dank je wel voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer!




woensdag 24 februari 2016

Gefeliciteerd!!

Hallo Lieve bloggers

Het kaartje van vandaag is weer ingekleurd met Twinkling H2o, zo leuk om mee te werken!
Takjes zijn van Joy!Craft en de bloemen met de sprietjes ook.
De rest is van Marianne design

Dit was het weer voor vandaag, graag weer tot de volgende keer!

zaterdag 20 februari 2016

Papavers....

Ik heb weer een kaartje gemaakt om met jullie te delen.
Ook deze papavers weer ingekleurd met H2o's De mooie mal van Marianne erachter ook het witte bloemetje is van Marianne en de andere bloemen en blaadjes zijn van Joy! Crafts




Dit was het voor vandaag, ik zie jullie graag een andere keer weer teug!
Fijn weekend.



maandag 15 februari 2016

Roodborstje

Hier ben ik weer, deze keer weer met een verjaardagskaart het is een afdrukje van een Magenta stempel ingekleurd met de Faber Castell Polychromos
Van het modelletje hebben we een keer bij het Tscraphuis een kaart mee gemaakt! Erg leuk!
Voederhuisje en klimop takje zijn met de Marianne mallen gemaakt en de andere takjes zijn van Joy! Kraft. Achtergrond papier is uit een boek en de andere waren restjes.



Dank jullie wel voor jullie belangstelling en tot de volgende keer!
Een berichtje achter laten vind ik erg leuk!

zondag 14 februari 2016

Gefeliciteerd........

Voor vandaag heb ik een verjaardagskaartje om te laten zien (en ik heb er nogal wat deze maand) 
Ik weet niet van wie deze clearstamp is!
Ik heb hem ingekleurd met Twinkeling's H2o
De rand is met een mal van Crafters Company en de bloemen zijn gemaakt van verschillende merken mallen zoals van Marianne Design, Joy Crafts en welke de kleine roosjes zijn weet ik niet!
Takje ook van Joy!
Label van Crea Lies en de tekst van Kicostamp!
Vlinder ook een onbekende stempel!
Dank je wel voor het kijken en ik kijk al uit naar jullie reactie!!
En tot de volgende keer!

woensdag 10 februari 2016

Stempelkaarten

Na lange tijd heb ik weer wat kaarten gemaakt, deze keer stempelkaarten.
Ik had wat langs zien komen op Facebook en ben ook maar weer aan de slag gegaan!
Het zijn verschillende merken stempels zoals bij de eerste kaart de boom van Crafty Individuals, de grasrand Joy!Craft , rond de ovaal Magenta en het randje van studio light.
Deze heb ik gekleurd met Pan Pastel en gestempeld met Memento.

De tweede kaart is gestempeld met Distressinkt Aged Mahogany, de bloem is van Penny Black, achtergrond Hero Arts en de tekst ook Penny Black.

Derde kaart zijn de grapjes van Joy! Craft  en de tekst van de Stamping Cottage.




Dank je wel voor het langskomen en tot de volgende keer!!




zaterdag 28 november 2015

Toverkaart &Toverdoosje!!

Deze kaart en doosje hebben we bij mij op een workshop gemaakt.
De mallen die we gebruikt hebben zijn;
Het huisje, de swirl, hekje en hoekje heb ik van Carola van Gijzel, het zijn super goede mallen!!
De bomen zijn van Joy! en Marianne design
De ster is ook van Marianne en de tekst weer van Joy!
Klein hertje van Marianne en de grootste van Joy!
De stempels zijn van verschillende mallen ook zijn er van Action bij!
Het model van de kaart heb ik gezien bij Silvia Sharp  en het doosje op You tube




Leuk  dat jullie weer zijn komen kijken, tot de volgende keer!