donderdag 11 december 2014

Dreaming of a ........

Goedemorgen Allemaal,
Dit kaartje hebben we dinsdagavond gemaakt op de workshop bij Jolanda de Ronde
Het plaatje hebben we ingekleurd met Sennelier.


Ik weet niet welke mallen zij heeft gebruikt, ik ken alleen de mallen van Joy!het blad 6002/0332
en de bruine Swirl 6002/0162 en de bloemen 6002/0385
Dit was het weer voor vandaag, ik wens jullie een fijne dag toe!

dinsdag 9 december 2014

Pas op brandgevaar!!

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien waar ik niet veel artikelen voor heb gebruikt maar toch een leuk resultaat.
Mal 6002/0257
Stempel 6410/0013
Wat bloemetjes en een bedeltje en dan ziet het er al leuk uit vind ik zelf!




Deze tekst is van Verhees.
Dank je wel voor je bezoek en tot de volgende keer.

maandag 8 december 2014

A Happy Christmas

Ik heb vandaag weer een kerstkaart om te laten zien de mallen die ik heb gebruikt zijn van Joy! Crafts
IJskristal cirkel 6002/2022
Blaadjes 6002/0331
Handschoenen en mutsje 6002/2034





Dank jullie wel voor het langs komen en tot de volgende keer.

zondag 7 december 2014

Baby Boy

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb. Ik heb deze keer een babykaart gemaakt met de mooie mallen van Noor! Design.




De werkwijze van de kaart is:

Snij een dubbele lavendel kleurige kaart van 15 x 15 cm
Snij hagelwit van 14,6 x 14,6 cm en mat deze op je kaart
Snij designpapier 14,1 x 14,1 cm en mat deze ook op je kaart
Snij hagelwit van 12,5 x 12,5 cm
Mat hierop designpapier van 12,1 x 12,1 cm
Plak dit een beetje schuin op je kaart
Snij een strook van lavendel kleur van 15 x 5 cm
Mat hierop wit van 4,6 x 15 cm
Snij designpapier van 4,1 x 15 cm en mat deze op je strook
Verwerk het stencil met de lieve heersbeestjes aan de strook
Plak het kant over de strook heen
Snij de andere stencils en verwerk het op je kaart.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.



Liefs Ineke

zaterdag 6 december 2014

Butterfly

Dag allemaal,

Joy!crafts heeft super leuke Open up stencils in de collectie, dit zijn stencils, waarmee je eigenlijk de binnen kant van je kaart versiert. Het leuke is als degene, die de kaart heeft ontvangen, de kaart opent, de vlinder als een pop up omhoog komt. Deze kaart is gemaakt met Open up stencil 6003/2014



Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer, liefs Anke

dinsdag 2 december 2014

Kersthanger

Vandaag laat ik jullie zien hoe je een leuke kerstbal/groet kunt maken.
Ik het 6 papiertjes van 6,5 cm x 6,5 cm waarvan je er 1 door vieren snijd en dan  2 stukjes van gebruikt. Je stempelt beide kanten met en andere stempel, de enen is van Pergamano en de andere kant is 6410/0104.



                                     Ook de 2 kleintjes zijn met stempel 6410/0104 gedaan.
                                                              Dit zo 2 keer vouwen
                                                 Dan omdraaien en 1 keer schuin vouwen.
                                              Zo in elkaar duwen en tegen elkaar plakken.

                                      Daarna het touwtje/lintje ,2 papiertjes, labeltje en kraal bevestigen.
En wallah klaar is hij, leuk hé?
En als je de kraal verschuift kun je hem als blokje of bal maken!
Succes en tot de volgende keer!

maandag 1 december 2014

Proficiat

Hallo Allemaal,
 
Vandaag maar 'n keer geen kerstkaartje!
Afbeelding 6010/2003
De 8 punt ster 6002/0358
Tekst label SD024
Tekst stempel binnenin is van Kicostamp sheet 63
 


Dit was het weer voor vandaag.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe.