maandag 10 september 2012

Vandaag is Jouw dag

Vanaf vandaag zijn we bij Joke's Hobbyhof ook gestart met een Design Team en ons eerste lid is Ineke Bezemer. We zijn er enorm trots op dat zij ons team komt versterken en hier is haar eerste post op mijn blog!
 


Hallo allemaal,


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met 1 van de schitterende mallen van Noor! Design - JoyCrafts die rond 20 september in de winkel te koop zijn. De mallen zijn echt schitterend om mee te werken.



Ik heb de mooie rand 6002/0149 gebruikt, ik heb deze gestanst en geembost uit anjerwit en geblend met bruine inkt. Ook heb ik zo'n leuk plaatje gebruikt van een een knipvel van Noor! Design 6002/2002 Lily.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.

Hartelijke groeten van Ineke

8 opmerkingen:

  1. WAUW!! wat een mooie creatie = TOP!! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke, wat maak je prachtige creaties. Helemaal toppie. Bedankt voor de kans op deze mooie prijs liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Johanna,

      Deze reactie is op het kaartje van Ineke en niet voor de candy! Wat idd erg mooi is.

      Liefs Joke

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke, je hebt een leuk blog hoor en leuk dat Ineke haar creaties hier ook plaatst..
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze maakt erg mooie kaartjes, ben er ook erg blij mee.

      Liefs Joke

      Verwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje,mooie stansjes heb je gebruikt.
    Succes met je designer schap.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen