vrijdag 29 maart 2013

Mannenkaartje

Goedemorgen allemaal,

Ik heb voor vandaag ook een mannen kaartje gemaakt, de oproep die ik dinsdag deed.
Ik heb er een heel eenvoudig kaartje van gemaakt en heb er het volgende in gebruikt;
Witte kaart, donkerblauwe opleg kaart, en weer een witte kaart waar ik op heb gestempeld en gesponst met de wolkjes, die heb ik uitgedraaid en daarna met blauwe inkt en het malletje de lucht  bewerkt,en er de wolkjes 6002/0199 wat verhoogt op geplakt.
De stempeltjes van het water , zand en de pluimen zijn van Verhees.
Het vissertje is 6002/0152 en de visjes 6002/0154 .

Bedankt voor het kijken, vergeet de tijd niet te verzetten en pas op dat de paaseieren niet bevriezen!!

2 opmerkingen:

  1. goede morgen joke

    wij verstoppen de paaseieren binnen
    dus hoef niet bang te zijn voor bevriezing ha ha ha
    een mooi mannekaart heb je gemaakt
    fijn paas weekend gr carola

    BeantwoordenVerwijderen