zaterdag 1 juni 2013

Less is more

Hallo allemaal,

Ik heb weer een kaartje gemaakt, dit keer heb ik weinig erop gebruikt, een paar stanzen en de rand pons van Martha Stewart.
Zelf vind ik het een schitterend kaartje geworden en zie je dat je met minder ook een mooi effect kan krijgen.
Het papier is van Maja design, het is gewoon 1 velletje wat ik heb gebruikt, voor de rest heb ik alleen wit linnen karton van Joy!crafts gebruikt 8099/0001
Het ovaal is een oudere cutting en embossingstencil 6002/0029, daarnaast heb ik de swirl 6002/1105 en de bloemenrand 6002/1104 van Erica gebruikt. Dit zijn hele lieve, fijne stencils, je kan ze borduren, maar ze zijn ook schitterend om niet te borduren.
De klok 6002/0223 vond ik mooi bij het vintage plaatje passen.
Een paar bloemetjes erbij en je kaartje is klaar.

Liefs Anke




1 opmerking: