vrijdag 2 augustus 2013

50 jaar getrouwd

Ja dat is al een hele tijd!
Ik heb daar de kaartjes voor gemaakt , het was hun keuze ik had meer voorbeeldjes!

Ik heb er de volgende mallen voor gebruikt;
De harten LR059
De ringen LR0238
De cijfers 6002/0138
en de letters 6002/0141


                                                              Dit is ongeveer de helft!



En ik was toen bruidsmeisje, het zittende ben ik!
Ik wens jullie een hele fijne dag vandaag, het word zeer warm dus van kaartjes maken komt niet zoveel met dit weer.
En vast een fijn weekend.


2 opmerkingen:

  1. Hallo Joke,
    da's even geleden.....Ja vakantietijd en dan die warmte ook nog eens.
    Blijkbaar heb jij daar geen last van. Leuk hoor deze uitnodigingen; maar allemaal dezelfden, daar heb ik geen geduld voor.
    De felicitatiekaart met de foto van het bruidspaar erop vind ik mooi gemaakt en erg origineel.
    Fijn weekend en groetjes, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super mooi geworden joke gr anja

    BeantwoordenVerwijderen