vrijdag 22 november 2013

Kerst kerst en nog eens kerst!!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik weer 2 kerstkaarten om te laten zien, de grote heb ik gemaakt op de workshopdag van Bea's hobbyplaneet en deze had Alie de Bliek voor ons om te maken en aan de hand van dit voorbeeld heb ik de kleine gemaakt.
Op de grote zijn de volgende artikelen gemaakt het raam, de boom en de lantaarntjes zijn van Marianne design. En de rand onder is 6002/0149
En bij de kleine heb ik spelbinder S4-356 en de boompjes van Magnolia op gedaan en de mooie rand is van Lin & Lene 1201/0026 en de ijskristallen mogen niet ontbreken de 6002/0018 en de 6002/0019 na de 6002/0018 heb ik een deel afgeknipt omdat ik hem anders te groot vond. Wat bling en wat sneeuw en toen waren ze klaar.




Dank je wel voor het kijken en tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Wauw Joke, dit zijn mooie kaarten. Groeten anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joke, wat leuk dat u mijn blog volgt. Dank u wel.
    Heb effe over u blog heen gescrold en u maakt ook prachtige kaarten.
    gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaarten zijn het weer geworden, wit blijft prachtig!

    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen