zondag 12 oktober 2014

Seasons Greetings

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien, ik heb gekozen voor een heerlijk winters tafereeltje.


Ik heb weer gebruik gemaakt van mooie stencils van JoyCrafts/Noor! Design, zoals de mooie ijspegelrand 6002/2036.
Ook het mooie vierkante kader 6002/0360 staat leuk bij dit winterse plaatje.


 De losse ijskristallen zijn gestanst uit glitterkarton


De tekst is van Dutch Doobadoo. Het mooie designpapier komt uit een paperpad 6011/0019.


Wat leuke bloemen erbij en je hebt een echte winterse kaart.


Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden en wens jullie een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.



Liefs Ineke

1 opmerking:

  1. Nou Ineke, ik vind het weer een schitterende creatie met leuke details.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen