zondag 20 januari 2013

MDF Klok



Goedemorgen allemaal,

Een tijdje geleden heb ik deze leuke klok gepimpt. Het is een klok van MDF.


Ik heb voor deze klok een stencil van Mariannedesign CR1234 gebruikt.
De andere stencils zijn allemaal van JoyCrafts. De bloemen heb ik gemaakt van Paperblossompapier 6100/0496 met stencil 6002/0068, bespoten met haarlak en toen heb ik er fluweelpoeder 8900/0103 over gestrooid. 



Achter de bloemen heb ik een stencil van Noor! Design 6002/0149 gebruikt. De blaadjes komen van floral flourishes 6003/0027 en 6003/0001. De vlinders komen van een oudere cutting en embossingmal 6002/0027.




 Ik ben benieuwd wat jullie van deze klok vinden. Het was gewoon heel leuk om deze te pimpen.

Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke


3 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer mooi gedaan Ineke, mooie kleuren, ook de magnolia's zijn prachtig ingekleurd.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een waar kunststuk Ineke. Prachtig gewoon. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is gewoon geweldig en ook een leuk idee voor een kado gr gerrie

    BeantwoordenVerwijderen