woensdag 19 december 2012

Een troostend woord



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb met een nieuw blauw stencil van Noor! Design/JoyCrafts die eind van deze week in de winkel te koop is. Het is mal 6003/1002
Er komen 2 van deze prachtige stencils uit deze maand.


Ik heb een dubbele ronde kaart uit Kraftpaper 8089/0206 gesneden en een losse ronde kaart. Ik heb er een easelkaart van gemaakt.


Daarna 2x de mal uit wit karton


Ik heb de een gelaten zoals het papier uit de mal komt, de andere heb ik het middenstuk van uitgesneden.


Het mooie designpapier is ook van JoyCrafts Blooming Rose 8011/0551


Ik heb bij deze kaart gebruik gemaakt van een embosses Glitter sticker 6013/1002

De label 6002/0142 met bijbehorend tekststempel 6410/0010 zijn ook van Noor! Design / JoyCrafts.


Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden en wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Groetjes van Ineke



5 opmerkingen:

  1. Ik had dit prachtige kaartje al meer langs zien komen het is super mooi.
    De mal is ook vast weer een toppertje.

    groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Ineke wat een juweeltje van een kaart,en de mal is ook weer een beauty,we worden er zo hebberig van.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe vaker ik de kaart zie, hoe meer ik ontdek. Prachtige kaart Ineke. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Ineke, en wat leuk dat je er een tutorial van hebt gemaakt, dank je wel.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen