woensdag 5 december 2012

Hoera weer een jaartje erbij




Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.

Ik heb weer een vintage kaart gemaakt. 
Ik heb voor deze kaart spiegelkarton 8011/0107 gebruikt van JoyCrafts. Dit karton heb ik geembost met een achtergrond embossingmal van Lin en Lene 1201/0051
Bij het plaatje heb ik een mooie hoekmal gebruikt van Lin en Lene 1201/0045.

De mooie vlinder 6003/0023 en de mooie blaadjes 6003/0027 zijn mooie vintage flourishes.

De bloemetjes heb ik gemaakt met mal 6002/0068 en zijn gemaakt van witte koffiefilters.

 De tekststempel komt van tekstblok 6410/0010.

Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

4 opmerkingen:

  1. Tis weer een echte Ineke's kaart. Prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww Ineke het is weer een prachtig kaartje.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Joke, wat een een mooi kaartje - Toppie!! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje heeft Ineke gemaakt Jetty en het is idd een prachtig kaartje,maar deze eer is voor Ineke. (ere wie ere toekomt)

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen