woensdag 3 april 2013

Bedankt voor je vriendschap



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien.


Ik heb gebruik gemaakt van wat mallen van JoyCrafts. Ik vind de bloemen ook zo geweldig leuk om mee te werken. Ik heb bij deze kaart floral flourishes 6002/0157 gebruikt. Ook de mooie swirl 6002/0163 vind ik erg mooi. Achter de bloem komen nog takjes van kraft paper 6003/0032 vandaan.
De tekststempels zijn helemaal nieuw 6410/0020.


Ik wens jullie nog een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen..

Groetjes Ineke

4 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje en ook zulke mooie kleuren.
    Liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ineke, hoe krijg je de parels er zo mooi om heen zo dat het vast blijft zitten.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, ik plak ze met een sneldrogende lijm, zoals de paperblossom lijm van JoyCrafts. Werkt perfect en blijft dan gelijk goed zitten.

      Groetjes Ineke

      Verwijderen