zondag 7 april 2013

Gefeliciteerd met je verjaardag


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien met verschillende mooie mallen van JoyCrafts.



Ik heb deze kaart gemaakt met de mooie lantaarnpaal 6002/0194. Ook heb ik achter de roosjes de mallen 6003/0029 en 6003/0032 gebruikt. De rand is een mal van Lin en Lene 1201/0059.

De tekst komt van clearstamp 6410/0021.


Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een fijne zondag toe.


Groetjes van Ineke

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje zeg heel leuk de lantaarn paal en de hartjes stans.
    Je plaatje is zeker van zo'n nieuw uit druk vel.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje Joke
    Heel mooie kleuren
    Gr. Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Ineke, Ze zijn mooi de nieuwe mallen van Joy.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi kaartje Ineke, wat een talent heb je toch!

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen