maandag 29 april 2013

SUN!!!!

En dat is waar we aan toe zijn!! De ZON!!
Ik heb voor jullie een echt zomers kaartje.
Achtergrond papier is van het blokje  6011/0014 daarop mal 6003/1004 waar ik verband achter heb gedaan.
De stempel is van Crafty Sentiment...Beach Life !!Ik heb hem ingekleurd met H2O's ; Schoenen , slippers en strandmatje Blue Flame de zonnehoed Orange Peel en Kiwi de bril ook Orange Peel Badpak Cherry Sorbet en de stippen Pomegranate de haren Richi Cocoa en Cinnamon Stick en de lippen Pomegranate de huid heb ik met Ditress Tettered Rose. De bikini en de slippers uit de mal heb ik met Faded Jeans en de zonnebrand met Mustard Seed.
Ook heb ik er de leuke malletjes Summer Lovin op gedaan.
De slippertjes 6002/0177 de bikini 6002/0179 en wat we vooral niet moeten vergeten de zonnebrand 6002/0178




Dank je wel voor het kijken ik wens jullie voor vandaag een fijne dag en morgen een leuke koninginnendag!

3 opmerkingen:

  1. Dit is zeker wel op en top zomers, helaas komt de regen hier met bakken uit de lucht vallen.
    Maar het is een heel leuk kaartje zo geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, ja we moeten het nog van de plaatjes hebben, de natuur laat op zich wachten!

      Liefs Joke

      Verwijderen