zaterdag 13 april 2013

Strandhuis

Hoi allemaal,

Ik ben weer bezig geweest met de nieuwe stencils van april.
Ik heb er een zomerskaartje van gemaakt met maritieme kleuren.
Het papier is van Majadesign en blijf ik prachtig vinden.
Ik heb een strandhuisje gemaakt van een strook maja papier , 2 strookjes boven aan en de deur 6002/0196 uitgestanst en erop geplakt..
Ook heb ik weer het leuke ribbel kraft karton fijn gebruikt 8089/0214. Het is leuk je kan het gewoon gebruiken , maar ook stanzen en embossen, ik heb het ijsje 6002/0174 onderin er ook mee gestanst en geembost. Verder heb ik de hoed 6002/0176 en de slippers 6002/0177 gebruikt.
Super leuke stansjes, die je in elke kleur kan stanzen en zo kan bijpassen bij je papier.
De wolkjes zijn ook van Joy 6002/0199

Liefs Anke





De stempel is een meisje van Gorjuss, ik heb mezelf er een paar kado gedaan, omdat ik ze ook zo schattig vind, ze zijn heel fijn om in te kleuren en net weer anders dan Magnolia.

1 opmerking:

  1. Een heel mooi kaartje is hhet weer Anke, en wat zijn het weer mooie stansjes die er aan komen.
    De kleuren zijn super zo ook het Gorjusmeisje.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen